אתגר הבגרות 5 | עמוד דיון
תמצית
פתיחה
המקרה של טונה
x
איך ניתן מענה פדגוגי לתלמיד כמו טונה ?
במה מענה זה יהיה דומה או שונה מהמענה שהצעתם לפורסט גאמפ?
לחצו על תגובה וכתבו את תשובתכם
לחצו על תגובה וכתבו את תשובתכם
תגובה אחת
מעבר לקבוצות מקבילות
המקרה של פורסט גאמפ
אורית בן דוד
טונה מבקר את הגישה המתיחסת לכל התלמידים אותו הדבר. גישה בה הלמידה היא פסיבית – אין מקום להבעה רק לשבת ולהקשיב. מה שחשוב הוא הממוצע כלומר דגש על הערכה יחידנית וללא התיחסות למגוון יכולות. הוא מדבר על הקושי לשבת בכיתה מבלי להביע את דעותיו ורק להקשיב ועל הביקורת השלילית שהוא קיבל מהמורה.
המענה אותו נתנו לפורסט גאמפ מתאים גם לטונה. עבודה קבוצתית, בקבוצות קטנות, על פרויקטים ודיונים.